- Chcemy, żeby mieszkańcy opowiedzieli nam o swoich ulubionych miejscach i podzielili się wspomnieniami związanymi z tymi miejscami - mówi Beata Bielecka, rzeczniczka Urzędu Miejskiego w Słubicach.
Jest kilka warunków: ulubione miejsce musi być publicznie dostępne oraz otwarte dla wszystkich. Może chodzić o wnętrza jak i o plenery. Miejsce powinno być związane z pięknym przeżyciem lub wyjątkowym wydarzeniem.
Do kogo jest skierowana kampania? Do wszystkich. Od juniora do seniora. Osoby, które wskażą miejsce, mogą mieszkać w Słubicach albo Frankfurcie, mogą to być przyjezdni, turyści czy osoby, które dopiero mają zamiar osiedlić się nad Odrą.
W pierwszym etapie projektu zespół reporterów wraz z operatorem kamery będzie rozmawiał z ludźmi, którzy wezmą udział w akcji, i zbierał informacje na temat ulubionych miejsc, wskazanych przez ludzi.
Reporterzy pojawią się np. w biurowcu Oderturm, w galerii handlowej czy choćby na imprezie kulturalnej.
W miastach pojawią się ulotki i banery reklamowe, zachęcające do udziału w projekcie.
Efektem końcowym kampanii będzie broszura „200 ulubionych miejsc w Dwumieście”, czyli wspólny atlas miast z ulubionymi miejscami po obu stronach Odry.
Kampania ma swoje logo. - To motyl, którego skrzydła mają kolory, wykorzystywane dotychczas we wspólnej marce dwumiasta: zielony i niebieski. Motyl może latać tylko wtedy, gdy pracują oba skrzydła - mówiła wczoraj Beata Bielecka.
Polecamy:
POLSKA DROGA DO WOLNOŚCI - KONKURS DLA SZKÓŁ POWIATU SŁUBICKIEGO
NOWY KLIP JOWITY ŚWITOŃSKIEJ ZE SŁUBIC
Zobacz też: Student wypadł z okna akademika. Jego stan był krytyczny, a lekarze spodziewali się najgorszego
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?