MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 82
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Volkswagen Multivan to rewelacyjne auto, ale po teście...
fot. Kamil Rogala

Volkswagen Multivan 1.4 TSI eHybrid 218 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Volkswagen Multivan 1.4 TSI eHybrid 218 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Volkswagen Multivan to rewelacyjne auto, ale po teście wersji hybrydowej doszedłem do dziwnego wniosku. Jeśli miałbym oceniać tylko auto jako takie, Multivan – pomimo kilku wpadek ergonomicznych we wnętrzu – jest fantastycznym środkiem transportu dla całej rodziny. Uniwersalny, wygodny, estetyczny, dobrze wykonany i rozplanowany. Ale jeśli dołożymy do kompletu napęd hybrydowy 1.4 TSI eHybrid, wszystko się komplikuje, a nieliczne zalety napędu docenią tylko odbiorcy o specyficznych wymaganiach. Do tego wyraźnie wyższa cena w porównaniu z wersją benzynową i wysokoprężną, co tworzy dość skomplikowaną sytuację. Multivan? Jak najbardziej! Ale z hybrydą PHEV? Wtedy ID.Buzz wydaje się zaskakująco ciekawą, choć ekstrawagancką alternatywą.

Zobacz również

Busko-Zdrój wzbogaci się o nową rzeźbę [FOTO]

Busko-Zdrój wzbogaci się o nową rzeźbę [FOTO]

Pożar budynku inwentarskiego w Zacharzynie

Pożar budynku inwentarskiego w Zacharzynie

Polecamy

Słynne miasteczko wypowiada wojnę turystom! Chcą opłat za zwiedzanie cudu natury

Słynne miasteczko wypowiada wojnę turystom! Chcą opłat za zwiedzanie cudu natury

Przychody firm zgodne z przewidywaniami lub większe. Raport Intrum

Przychody firm zgodne z przewidywaniami lub większe. Raport Intrum

Obierasz ogórki w ten sposób? Sprawdź, czy popełniasz popularny błąd

Obierasz ogórki w ten sposób? Sprawdź, czy popełniasz popularny błąd